Ahir dimarts s’iniciava el Procés participatiu del Pla d’Actuació Municipal, el mateix dia que començava també el del Districte de Sant Martí per elaborar el seu PAD.
I com apart d’aquest procés de participació el Districte ha establert un calendari de sessions informatives obertes a tothom
En total seran 8 les reunions que te previstes en els propers 15 dies, en tots i cadascun dels10 barris que conformen Sant Martí, tot i que dues d’elles es faran a dos barris al mateix temps per proximitat i per compartir projectes comuns. L’objectiu d’aquestes reunions és explicar als veïns el Pla d’actuació del districte i les diferents maneres de participar en la seva elaboració.
La primera de les reunions ha servit per explicar als veïns del barri de La verneda i La Pau quins projectes contempla el PAD pel seu barri en aquest mandat. Al mateix temps, el regidor Francesc Narváez va aprofitar per rebre les primeres propostes dels veïns. Unes propostes que segons el Regidor no s’allunyen gaire de les demandes dels veïns.